Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat kan ik doen als een product uit het assortiment is gehaald? 
Producten die uit het assortiment zijn kunnen wij niet meer leveren. Natuurlijk kunt u contact met ons opnemen zodat wij u kunnen adviseren over een passend alternatief. 

Levertijd 
De exacte levertijden staan op de orderbevestiging die u na uw bestelling ontvangt.

Wat is de levertijd van producten met eigen tekst (MT)? 
De levertijd van producten met eigen tekst zijn opvraagbaar. 

Hoe kan ik een offerte aanvragen? 
Wanneer u een offerte wilt aanvragen kunt u een mail sturen naar info@atvsafety.nl.


Klant
 

Kan ik klant worden bij ATV Safety Products? 
ATV Safety Products is een groothandel. Dit betekent dat we alleen verkopen aan wederverkopers. Neem contact met ons op voor een dealerschap.

Bent u een eindgebruiker/particulier dan verwijzen we u graag door naar een van onze dealers. Neem contact met ons op voor een dealer bij u in de buurt. 

Kan ik ook klant worden als mijn bedrijf in het buitenland gevestigd is? 
Ja, ook als ondernemer met uw vestiging in het buitenland kunt u klant worden bij ATV Safety Products. 


Prijsinformatie

Hoe kan ik de actuele prijs van een artikel opvragen? 
De prijs van het product is pas zichtbaar wanneer u bent ingelogd op onze website. U ziet dan ook direct uw staffelkortingen.

Wat is het verschil tussen bruto en netto? 

Bruto is de adviesprijs van het product. Netto is de verkoopprijs verminderd met de korting die u van ons krijgt oftewel uw inkoopprijs.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW? 
Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Bestellen en Retourneren 

Wat zijn de bezorgkosten? 
ATV rekent bij levering standaard een bijdrage in de bezorgkosten van € 8,50 (met uitzondering van grote en/of breekbare materialen en verzending buiten Nederland). Leveringen boven de € 250,00 worden franco bezorgd (met uitzondering van grote en/of breekbare materialen). Het afhalen van uw bestelling is ook mogelijk.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren? 
Retourneren kan binnen vijf werkdagen. Kijk hier voor de voorwaarden betreffende het retourneren van producten. 

Betalingen 


Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij ATV Safety Products? 
Na het versturen van uw order ontvangt u de factuur. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald. Nieuwe klanten dienen de eerste drie bestellingen vooraf te betalen. Wanneer de betaling binnen is of n.a.v. een betaalbewijs versturen we uw bestelling. 

Actienieuws 

Wat is het actienieuws?
 
Actienieuws is de folder van ATV Safety Products. Het actienieuws verschijnt regelmatig en bevat aanbiedingen van nieuwe en bestaande producten. Het actienieuws wordt verstuurd via e-mail en de productaanbiedingen staan ook vermeld op de website van ATV Safety Products. 

Hoe meld ik mij aan voor het actienieuws? 
U kunt zich hier aanmelden voor het actienieuws. 

Hoe meld ik mij af voor het actienieuws? 
U kunt zicht afmelden voor het actienieuws door deze te openen in uw postvak en onderaan de e-mail te klikken op de link ‘Afmelden actienieuws’. 

Ik heb me afgemeld voor het actienieuws. Waarom ontvang ik toch nog mail? 
Mogelijk is er iets fout gegaan bij de afmelden. Probeert u zich opnieuw af te melden. Ontvangt u de nieuwsbrief alsnog dan kunt u een e-mail sturen naar info@atvsafety.nl.

Waarom ontvang ik het actienieuws niet, terwijl ik me wel heb aangemeld? 
Mogelijk wordt het actienieuws geblokkeerd door het spamfilter van u e-mailprogramma. Het actienieuws wordt in dat geval geblokkeerd of komt automatisch in een map ‘ongewenste e-mail’ terecht in plaats van in uw standaard mailbox. Voeg in dat geval ons mailadres info@atvsafety.nl toe aan de lijst met ‘veilige afzenders’ van uw mailprogramma. 

Wat kan ik doen als de plaatjes in het actienieuws niet goed worden weergegeven? 
Vaak worden de afbeeldingen in een e-mail automatisch geblokkeerd door uw mailprogramma. U kunt er in dat geval per e-mail voor kiezen om de plaatjes alsnog te tonen. Of voeg ons mailadres info@atvsafety.nl toe aan de lijst met ‘veilige afzenders’ van uw mailprogramma.